31 juli 2008

dags att duna in

Var på Badstigen o firade Lott. Letade efter såna däringa gråa gardiner..there was no..eller jo på Åhle...då fick jag intäckna huset o bilen o jag har vaken hus eller bil så de blev inge av me de.
Köpte lite spaverktyg (ehh ja de hette så) lite facegrejjer från clarins 123 o choklad o fudge...gjorde paket av en skokartong o band fint band. För o inte veta vad jag skulle köpa blev de rätt bra. ?

Iallafall..grillat är gott o jag åt mycke sallad för o va nyttig o inte vräka i mig annat snarr. Bra där av mig.

För övrigt..what is with the heat?
29 grader? O tro mig, när de är -15 sen lär jag klaga oxå :) jag är sådan..hard to please.

Pratat lite med LLH på facebook. Gamla klasskamrater. Även om jag då tyckte att de va märkligt..den relationen vi hade..vi skrattade men ändå..de va lustigt så kändes de kul o prata lite igen. Enligt henne oxå.

Nu ska jag sova. Pigg o gla kexmos

Inga kommentarer: