12 aug. 2008

en affär görs upp

Jag är manipulativ..jag är snygg..jag är...en lögnare!

Jag gör allt nu..allt för att få sälja.
"hej det är blablabla från blablabla"
"Jamen hej"
"HEJ, har du tid?"
"Jadå de kan jag väl ta mig"
"Härligt, du, jag har en annonslösning som jag tänkte att du skulle bli glad av"
"Jaha?"
"Tidig placering, minimalt pris, snygg mediasäljare"
"Hahah, du e inte klok, priset?"
"en obetydlig summa, inte ska vi tala pengar nu när vi sitter här o teledejtar"
"Hahah, min fru skulle så knyta ihop dig till en liten boll om hon hörde dig."
"Käre vän, de e två dagar till deadline, jag har mer kaffe i mig än Gevaliafabriken och är mer speedad än...who ever...hon hinner aldrig ifatt mig"
"Ge mig ett bättre pris än förra ggn."
"Okej. Jag drar av en krona"
"Du e så fräck så vem kan säga nej?"
"Ingen, jag får medalj senare idag för att ingen någonsin säger nej till mig."
"Haha, skicka ordererkännandet"
"So I will, so I will"

Jag är speedad.com

Inga kommentarer: