5 aug. 2008

Fuck the world today

Det känns lite...tungt.

Sur surare surast är världen idag.
Ingen orkar.
Snäs här snäs där.

"Det står ett avtalsnummer här är de inlagda?"
"Ja? Eller vad menar du" (alltså ja de e fan självklart att de är inlagda dessutom gav han mig en dags extraarbete för att göra det).
"Jamen är de inlagda i systemet så de får tidningen?"
"Men ja, eller alltså jag förstår inte hur du menar? Det är klart dom är det. Alla våra kunder är ju det"
"Det är väl inte klart"
"Ja de är inlagda, för att få tre nr o sedan en faktura."
"mhm"
"Ja jag ber om ursäkt om jag inte förstod"
"Ja"

Min ursäkt var ironisk. Tror inte han fattade det.
Men jag menar..det är han som är dum i huvet när han frågar. Först har han beordrat mig att göra det jobbet (jag gjorde de utan gnäll trots att jag egentligen inte hann), sen glömmer han att jag gjort det. Vilket jag iof inte begär att han kommer ihåg. Men han är ju en idiot som inte fattar att det är inlagt i systemet. De är ju prenumeranter. Tror han att jag skickar iväg 65 tidningar för hand varje gång tidningen kommer. Inser han hur mycket merarbete det skulle blivit? Jag menar..comeon.
Han är en mycket mycket märklig man ibland o idag är han sur oxå.

Fuck him
Nu går jag hem

Känner mig deppig.

Inga kommentarer: