21 aug. 2008

Listkvinnan som i golvlist såklart

1. Din mobiltelefon: En svart, en kofläckig.
2. Din äkta hälft:Den enda för mig
3. Ditt hår: Lockigt like hell
6. Det bästa du vet: När Theo kryper riktigt riktigt nära o tar mina kinder i sina små varma händer och ger mig en sån där geggigt slemmig puss.
7. Din dröm inatt: Säkert ngt om det hemska rum jag sov i. 50 talet dog där inne.
8. Din dröm/ditt mål: Oberoende (när de kommer till arbete)
9. Rummet du är i: Kontorsaktigt
10. Din hobby: Jag gör allt helhjärtat, men de skulle väl vara typ träning isåfall. Min musik är ingen hobby.
11. Din skräck: Att ångra saker därför försöker jag låta bli de.
12. Vill du vara om 6 år: 32 (sjukt!)
13. Var du igår kväll: På ett hotell.
14. Vad du inte är: Beräknande
15. En sak du önskar dig: Lung o ro.
16. Var du växte upp: Ingarö
17. Det sista du gjorde: Tjaffsade lite mer.
18. Dina kläder: Svarta. De e ett tema.
19. Din TV: Tulpan Erik. Han bor på Ingarö.
20. Ditt husdjur: Är död sedan några veckor tillbaka.
21. Ditt humör: Just nu lite pissed. Men de e inget som inte går över.
22. Saknar du någon: Min familj. De va över ett och ett halvt dygn sedan vi sågs nu.
23. Din bil: Vit.
24. Något du inte har på dig: Knästrumpor hoppar jag helst. Oattraktiva vader.
25. Favoritaffär: Finns nog olika. Alla outlets står jag dock på god fot med.
26. Din sommar: Solig, campingaktig, kort.
27. Älskar någon: Jag är hård med sånt. Men ngra slipper igenom gallret.
28. Favoritfärg: Turkost o brunt i en kombo är jäkligt hett.
29. När skrattade du senast: Sånt gör jag jämt.
30. När grät du senast: Vet inte. Nog när Härje dog.

Inga kommentarer: