5 aug. 2008

Mamma Mia

Det regnar.
Jag såg ut som en blöt hund när jag kom till jobbet.
WHY OH WHYYY har jag aldrig tagit körkort.
Blöt...avsminkad...kall...stackars mig.

Var o såg Mamma Mia igår på bio.
Den var förvånansvärt mysig. Jag och K skrattade o fnissade o sjöng o smådansa med. Tillome karl gjorde ngra små "ahaaa, ahaaa".
Tänkte att de nog inte skulle va så bra, men jag tyckte om. Feel good. I feel good.

Kön till popcorna var 2000000 miljoner mil lång. Missade lite reklam o trailers. Sånt får mig lite offroad. Jag gillar trailers. Jaja...M satt o gjorde låtsastrailers i bilen hem sen så jag inte skulle tycka att jag missat ngt.

Lilla korven fick helt oplanerat o snabbt bestämt sova över hos sin farmor o farfar. Det gör på riktigt lite ont i mig när jag inte förbereder mig på att skiljas från min son i många timmar. Men...eftersom vi inte kom hem förrns 00.00 så var de väl lika bra. Då låg ju lilleman o duna som bäst. Vuxet beslut av mig. Lika bra att jag vänjer mig att lita på andra. Snart är de dagis.

Nej nu ska jag dricka hinkvis med kaffe innan jag sätter igång med arbete på riktigt.
Hua..de känns fortfarande ovant o lite läskigt.

Glöm inte att jag är blöt...o att jag har nya cubuskjolen på mig idag.

Inga kommentarer: