4 sep. 2008

bank bank

Nämen

En kund ringde just in o skulle annonsera. De va lite ovanligt måste erkännas.
Spännande men ovanligt.
Ringde T på lunchen oxå o kollade hur hon mådde. Känns lite B att vi aldrig ses mer, men jag är ju sån där sporadisk person som aldrig riktigt hinner med o kontakta folk. Jag är väl helt enkelt en sån som inte TAR mig tiden.

Sari kanske kommer över i slutet av september, de vore ju faktiskt otroligt roligt. Speciellt eftersom hon fyller år då o alles. O T fyller oxå år då men inte the big 3- o
Annars känns mitt huvud bank bank o ja, jag vill hem.

Hej puss ses

ps jag tror att K blev lite ilsk för att jag sa att hon va aktoritär. Men kan jag hjälpa att hon har rösten som en majorska? Jaja, jag får väl vakta min allt för snabba tunga ibland.

Inga kommentarer: