3 sep. 2008

Ett litet jippi kan jag väl unna mig iallafall

Hujhuj...
efter mycket om och men har jag nu sålt in en kund jag har kämpat med i många många veckor.
Tack gode amadeus för de 9000 kr. Kanske en kund till som jag fick tidsfrista med till imorgon. Då blire inga 9000 dock men väl 1000. Detta innebär att jag måste skänka mina kroppsdelar till hemlösa om dom ber om de. Låt oss hoppas att de inte sitter ngn benlös hemlös stackare o slösurfar någonstans nu o finner att detta ju va väldigt lämpligt.
Förutom att jag lägger ut mitt löfte på internet så skall jag hålla låg profil om de. Jag gillar mina armar o ben (förutom att jag har skörbjugg o gropig hud...försöker rädda mig själv här).

Känns dock väldigt skönt...Jag haver bidragit, jag haver gjort ett bra jobb.

O bella ifrån 3 ringde, hon sa att de visst fanns en kamera till så man måste inte sitta med en spegel för videosamtal. Ja jag kanske är dum i huvudet men jag menar, jag är bra på annat.

Inga kommentarer: