30 sep. 2008

Helgen lite sent

Vi var på Grönan. M och D skulle åka fritt fall...så jag sa "gör en jag-är-rädd min". Så han gjorde sin och jag gjorde min. M är den lugna trygga av oss. Jag är den hispigt galna av oss.



Jag o K väntar på att The handsome brothers skall ha åkt klart sitt fritt fall. Jag bjuckar på den där minen. Den kallas..."sängkammarblick-overthetop"




Tokroligt på Gröna Lund.


Sen åkte D o K hem och jag o min M drack öl med Tomi som vi träffade. En sista ride med läskiga bergodalbanan och sen en promenad för att avsluta kvällen något smålulliga på Texas Longhorn. Väldigt gott vare o väldigt onyttigt och väldigt tokigt mycke mat.

All in all kvällen var mysigast och min lilla gullunge Theo sov över hos farmor o farfar.

Dagen efter blev de shopping i Kista. Ett par byxor, lite hårnålar, ett par leggins. Alla som tror att legginsarna och byxorna var för långa räcker upp en hand! Finns de ngra piller för längdväxt?

Nu äre dax att jobba.

3 kommentarer:

soulkatt sa...

Men jag ba öööht trodde Theo skulle me o åka karuseller heh :)

Evighet sa...

neh han är så jäkla kort så han får ju inte åka nåt.

soulkatt sa...

i know the feeling...