3 sep. 2008

Kroppsdelar o dagens bilder

Dagens bild är på mig. Nedregnad o med slickat hår. Dock är bilden fin. Bra ljus. Motivet jobbar jag på. :)



Dagens bild nr 2 är på stövlarna som sällan används. Men idag fick dom äran!

Annars....idag är det slutspurt på toksäljet. Ska bli skönt att lägga de här numret bakom mig. Även om de inte gått illa med säljet så kunde de gått tokigt mycket bättre. På måndag kommer min nya kollega o då hade bossen tänk tränga in honom o sig själv i mitt rum. De känns sådär. Jag delar gärna rum med min kollega eftersom jag sitter i ett jättekontor men tre st blir lite mycket. Jaja. What to say. Han brukar få ideer som han sen måste skrota pga av att de är tekniskt omöjligt. Desstom bad han mig om hjälp igår att flytta in skrivbord o grejjer o jag sa "nej tack, jag har reumatism". Tror inte han riktigt gick på de men jag menar, han vet att jag tycker de e absurt att vi 3 ska sitta i samma rum, då får han möblera själv oxå. Det är de bra med att jobba på ett litet företag, man kan va lite snorkig mot bossen :).

Dax för en slurk förkylningsttea innan jag börjar jobba. SNÄLLA GODE ABRAHAM LEJONHJÄRTA ASTRID RULLGARDINA gör så jag får in de där jäkla 9000 kr idag så ska jag börja skänka kroppsdelar till hemlösa eller nåt!!! (om de be behöver dom vill säga, o de e inte som att jag tänker fråga först. Dom får ju spesifikt BE om en kroppsdel, men då ska jag ha minst 9000 idag).

Inga kommentarer: