2 sep. 2008

Orka men jag måste

Idag är det trögt. Trögt att vara jag.
Känner inte riktigt att jag orkar med.

Ringt otroligt dåligt.
Vill bara hem o lägga mitt trötta ass i soffan o slöglo på sex and the city.

I min ångest över att det är en timme, EN TIMME kvar till lunch fantiserar jag om vad jag ska inköpa denna månad.

En underbar tvättsvamp. Jag älskar sådana. Så otroligt underskattat.
Nya hårnålar. Dom går sönder som blött papper i mitt hår.
Lite nya hårprodukter. Mitt skatbo behöver omvårdnad.
Nya byxor, ett måste egentligen. Jag har två par som funkar.
Nya leggins. De är inte så hållbara, inte på mig i alla fall. Jag är bäst på att ha sönder saker.
Bodylotion. Jag vill ha något gott som doftar frukt och kärlek. (haha jag är så lameass att de finns inte)

De får nog bli att nalla av sparpengarna om jag ska shoppa loss. Men de blir nog inget shopploss. Jag vet hur jag är, snål som få.
Men lite. Nåt, nån grej sådär.

Fan bäst att jobba lite dårå. Orka men jag måste.

Inga kommentarer: