21 okt. 2008

Jäkla jacksnoartanter

Igår ville jag lägga undan jackan jag hittade.
De fick jag inte, för de var enda storleken kvar av just denna.
Så då fick jag inte lägga undan den utan köpa direkt nu på stört.
De kunde jag inte för jag visste helt enkelt inte om vi hade råd till de.
Så jag gick med ett sorgset huvud ut ur butiken.
Idag när jag visste att jag hade råd med den...så fanns de ingen jacka.
Frågade tjejjen i kassan..."nej de e ngn som lagt undan den".
Något förvånad blev jag. Kommenterade att "men de fick man ju inte"
hon var oförstående o jag orkade inte.
Försöker nu nå Skärholmen o se om de har lust att svara men hitills har de inte behagat detta.
Jag kan ju köpa den på nätet men med frakt och allt blev den en hel del dyrare. De äro jag icke intresserad av.
Älskade M har lovat att köra mig i ilfart till skärholmen, kanske hinner jag hem o träna oxå då, de vet jag inte. Men jag vill så gärna ha denna söta jacka. Den e så fin. O jag e så fin i den. Ge till mig NU!
Har jag tur hämtar ingen ut den imoron o på torsdag kan jag köpa mig exakt samma jacka som jag tänk hela tiden. Men de ser ju inte ljust ut.
Fuck it FUCK IT! LÅT BLI MIN JACKA ERA JÄKLA SNOANDRASJACKORTANTER!

Inga kommentarer: