13 okt. 2008

Sanningen om mig av mig

Spelreglerna:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

*Jag är fruktansvärt höjdrädd. Blir darrig o svettig bara av att tänka på de.

*Jag är bra på att göra röster och ska jag härma någon blir de automatiskt skånska utan mening.

*Jag kan dagdrömma om hur min framtid kommer se ut. Detaljerat, vad huset kostade och vad mäklarna sa om huset innan vi köpte de. De blir liiiite för mycket detaljer för att de skall vara normalt. Dessutom kan jag sitta o dagdrömma framför hemnet o dregla över fina hus.

*Jag läser ofta tidningar bakifrån och fram.

*Jag kan bli lycklig av överflöd. Många skor, många plagg i garderoben, stor middag, mycke snarr, många pengar osv. Men de är en hemlig grej som jag så smått skäms över. Borde man inte nöja sig de lilla lixom? NEJ!

*Jag kan må dåligt av att de är oordning. Riktigt svettig och sur av oreda. Men de beror på sinnesstämmning och hur värden är omkring mig. Om de finns en massa saker jag inte kan påverka är de som värst. Sjukt med tanke på hur extremt dålig jag kan vara på att ha just ordning.

Jag utmanar Rekis o Ida. De är de enda som jag med säkert vet läser bloggen. Ja o så läser Simpan ibland oxå. Du kan få göra de du me :)

Inga kommentarer: