23 nov. 2008

Ett projekt är ett projekt är ett projekt

Idag är de söndag.
Check än så länge är:
Diska
Göra frulle till liten man
Potträna multum med liten man (väldigt lyckat)
Frulle till mig and M
Rengöra micron efter att M själv gjort varm choklad (överkokning)
Bädda sängen
vika tvätt
Sortera tvätt
Rensa bland kläderna i byrån
Duscha
Fixa till mig lite i allmänhet
Nu är klockan 11:55 och M är ute på jakt efter lunch.

Kvar check
Städa klart i liten mans rum (påbörjades igår men Theo o jag la ner projektet när de blev tråkigt)
Städa klart i vårt sovrum (har också påbörjats men projektet ligger på is)
Badrumsstädning (behovet äro inte ringa)
Tvätt av fönster (som att jag skulle orka)
Klädkammarstädning (den ser ut som ett mindfuck...varför kan jag aldrig hålla den snygg?)
Lägga upp alla grejjer vi inte vill ha längre på tradera.

Så nu har jag listat upp allt jag gjort och allt jag med största sannolikhet inte kommer göra idag.
Keep on beeing a laaaazy mr sunday.

Herrå

Inga kommentarer: