12 nov. 2008

Tjänsterresa headsprong south

På vår headsprongtur har jag hitills tagit en del kort.

Detta är ett osorterat urval av dem.

De kanske är svårt att se vad de står, men Jag hjärtar någon o saknar.



I Malmö var vi på en kort sightseeing tur o såg turning torso. Regnbågen var cool.




Jag bjuder på mongokortet på mig som Johan tog när de blåste som ett as.






Johan tar kort på annat i Malmö.






En fin bro i Malmö








i malmö fanns också lite läskiga varningslappar på centralstationen om att man skulle lägga sina sprutor i papperskorgen för allas säkerhet eller nåt sånt..ehh?









I Staffanstorp tog vi en kaffepaus innan vi skulle in på kundbesök.






Chefen pratar om viktiga saker.



Johan...är gladast






Såhär fint var mitt rum som jag fick byta till på finhotellet. Enormt.




Finhotellet.






Underbaraste badrummet på finhotellet




Skönaste sängen i finhotellet






Snygga kranar på finhotellet tillome.





Fulaste tavlan på hotellet i Växjö.


















Inga kommentarer: