19 dec. 2008

1-10?

Nu har jag
diskat
ätit middag
kollat på "så som i himmelen"
käkat snarr
målat tånaglarna
Städat badrummet
duschat
Kollat på ngn halvskum serie eller nåt sånt
smörjt in händerna o filat naglarna
flätat håret
diskat igen
insett att jag ville ha mer snarr men bestämt mig för en kopp te istället
slängt min pepparkaksruin och städat undan lite i köket
väntat med spänd förväntan i 10 min på filmen "alien". De va ett tag sen jag såg den
bloggat

visserligen är klockan mycket nu men man hinner mycket när man är ensam hemma.
jag har dessutom varannan minut saknat Kakansson så de så smått värkt i mammahjärtat. han har det med största sannolikhet tokigt bra o sover nog i sin resesäng hos farmor och farfar..
Jag tänker ändå gå in i hans rum en gång till innan jag somnar och gosa lite med hans täcke.
KATTEN KORVEN KOM HEEEEEEM!!!!
påminn mig om denna känsla när jag är superstressad över att vi inte hunnit ngt till Julen och Theo absolut vägrar gå och skall bli buren runt hela lägenheten=frustrationen ett faktum. Just remind me.

Nu alien. Ensam. Hur smart är de då på en skala?


Ma

Inga kommentarer: