19 dec. 2008

Ensam

Det bidde ingen julshow.
Kollegans fruga blev krank (det vill säga han behövde åka hem och ta hand om lilla sonen som begräde service fast mamma var däckad) o vi e ju lixom inte så många på kontoret så vi bestämde oss för att skita i det o ta det efter jul istället. Inte en julshow då kanske men nåt roligt.

Annars..jag har idag kuverterat, skrivit kuvert, vikt foldrar så jag har mer papercuts än edwars sissorhands...ehh(kopplingen där var ju inte klockren).

Nu skall jag bli hämtad av sambo o son. Barnvakten som var beställd eftersom både jag o M skulle ut o skuffa blev så besvikna på att Theo inte skulle sova över hos dem så jag fick vika mitt mammahjärta och låta Theo sova i Järna. Jag menar, de e bra att ha barnvakter som bli deppiga av att inte få vara barnvakter. Då får man väl kanske gå lite tillmötes.
Själv är jag gräsänkling. M skall ut med grabbsen och jag får...ja vad ska jag göra? Förmodligen blir det, städa, äta, titta på dålig tv, kanske baka lite, städa ännu mer, somna i soffan med en pralin i mungipan.
Det var 100 år sedan jag var hemma o ensam och kunde göra vad jag ville på kvällen..I dont think I love it anymore.
Jaja, jag får kela med min gullunge imorgon igen. Seså hönsmamma :)

Trevlig helg om vi inte hörs.

Inga kommentarer: