29 dec. 2008

Ledigt i mitt hjärta

Idag blev mellandagsrea.
Hittade ingenting i stort sett på min lista över "leta efter" men jag hittade annat.
En kort fakeskinnjacka. Sjukaste ever var att idag såg jag att min favoritblogg hade köpt en liknande på H&Ms barnavdelning. Min är från New York. Underbar affär i Skhlm.
En dunväst med fuskpäls oxå från New York.
En svart och röd klänning från Gina T. Den som de visar på reklamen. Lägger upp bilder sen.

Inte vad jag egentligen var ute efter men jag älskar de jag köpt.
Mest omöjligt att få tag på = kort jeanskjol. Alla har tantlängd, eller så är de jag som är för kort. Surt iallafall. Snart köper jag en tantkjol och syr upp den.

Theo var hos farmor och farfar och vi fick spagetti med köttfärssås som avslut på en helt okej dag.

Ohh det är härligt med semester och ledigt och mellandagsrea. Hejja!

1 kommentar:

soulkatt sa...

polis: New Yorkerrrr hetereen

jag har försökt att nå damen men ingen svarar hemma. är ni hemma nån gång va, era shoppare.

tror det är fel säsong för jeanskjolen. annars brukar ibland såna där second hand ställen ha högvis med fina. ! tips tips