1 jan. 2009

Nyårskrönika

Grått Nytt Hår!

Vad 2008 gav mig som jag är tacksam för.
Arbete
Min sons 1 års dag
Att mitt arbete gjorde så att min sambo kunde vara pappaledig
En cykel
Viktnedgång
Ett "ta sig i kragen gå på gymkort"
Nya vänner
Ny lägenhet
(egentligen flyttade vi in 19 dec 2007 men ändå)
Insikt i att jag kan mer än jag tror
Mer pengar (det var ju inte så svårt dock)
......ett år till med min son/sambo och min familj med allt ifrån mamma till sambos brors blivande fru.
Its been a good year.

Nyårslöfte: Ta körkort i år




Nyårsafton i bilder



Jag på en dålig bild med nyårstasset.


farfar visar theo hur man smäller konfettismällare


Svärfar i hatt


Theo i hatt



Jag i hatt, we kidz are too crazy.


Darling med tårtfyverkeri. Nu firas de.


Sen spelade vi cranium. De var roligt. Vi hann inte hela spelet men M och jag vann. :)


Theo o Farfar kollar på fyverkerier.


Årets tokigaste, en siamesisk tvillingbanan.


Inga kommentarer: