4 jan. 2009

Goda nyheter. I will survive


Som den gamla vanliga traditionen säger skall man efter årets intåg sluta med socker. Alltså onödigt överflödigt socker. Inte för evigt men i 21 dagar. För att få en hälsosam relation till det hela.
Så som ett adjö till sockerchock tider åt vi middag och toppade med lite Rocky road glass. Namnam

Kroppen mår lite bättre efter matintaget men eftersom jag ätit dåligt i två dagar så känns livet lite ostadigt. Skönt dock att jag kunnat sluta ringa runt och berätta för alla att jag älskar dem, jag kommer med största sannolikhet inte dö denna gång heller. Bara jag slipper vara trött i kroppen och huvudvärken så blir allt bra sen.

God söndag

ps. Tv serien Röd Snö, gjord på 80 talet var en riktig nostalgitripp i hur tv såg ut för länge sedan. Det var ändå underhållande. Tomas von Brömssen var för härlig.


Inga kommentarer: