28 jan. 2009

Idag blir det tokeffektivitet

Morgon morgon
Kollega ringde o sa att sonen var sjuk idag.
MEN SKÄRP TILL ER I FAMILJEN KOLLEGA.
Jag behöver sällskap för att fungera. O just nu är stämmningen inte på topp om man ser på de andra kollegorna. Suckaduck.

Jag fick i alla fall lite shopping gjort igår. Ett rött prickigt linne och lite smink half off + Malava nagellack "london". Tokrött. I like. Nu ska jag bara hinna använda det oxå.
Sen träffade jag ju älskade rekis i ngra minuter med. Även ngn minut ger lite påfyllning.

Annars cyklade jag för första gången i mitt liv med min son till dagis idag. Han tjoade glatt varje gång vi svängde och skrek "titta" efter varje bil, vilket var en hel del då motorvägsbron låg precis bredvid där vi cyklade. Tokigt mysigt var det och fort gick det (tyvärr). Trodde det skulle vara svårare att komma iväg och fixa på kläderna och protester och grejjer men tvärtom var han väldigt medgörlig.
Sen när jag skulle lämna honom på dagis sa han knappt nåt. Så skönt att han inte gråter när vi går. Då hade jag nog dött så smått.

Idag, en massa jobb gjort. JATACK!

Pusshej

ps: kl är kvart över åtta o inte en själ på kontoret. Dog världen i natt eller? Hallåååå kaffet e klart!!

Inga kommentarer: