27 jan. 2009

Inköp

Jag postordershoppade igår. Den här klänningen blev det bland annat. Den är snyggare än vad man tror hoppas jag. O singoallagreja högst upp. Hur snyggt blir inte de då? Lite brun på sommaren o sen den här. Eller jag bor i södertälje jag kan bli brun när som med alla akutöppna solarium vi har i den här staden.
Sen blev de en silvergrå klänningstunika med svart spets i ärmslutet och ett blått farfarslinne. Skönt att slappa i hemma. Typ inga pengar alls pga rea och erbjudanden and stuff. Hoppas jag kan ha det bara, tog i lite i storlek nedåt, jag ska ju inte gå upp i vikt o de ser ju fluffiga ut right?

Fluff me up.

1 kommentar:

Anonym sa...

**********************
$$WIN BIG CASH $$.

Unlimited Free Entries!
**********************
-$50,000 Grand Prize
-Daily Winners
-No Email Required
-No Downloads
http://cashprizesonline.blogspot.com