24 jan. 2009

Never again.

Vi var på mässa i Göteborg. Helt okej mässa med många potentiella kunder.




K och M i säkerligen något viktigt samtal

Kvällstid, sjukt jäkla rolig kväll, vill dock inte förklara vad de där håller på med.

Jag var....så inte nykter. Vad gör jag?

Rara S

Älskade kollegan

Jag o M

Jag o K...vad han gör har jag ingen aning om.

Jag kan avslöja att jag aldrig tidigare mått så dåligt dagen efter. Alltså Im not kidding..jag funderade ett tag på att avsluta mitt lidande. Men...jag gick på mässa, I did my job, och jag ville dö!
Jag tror jag växte upp efter denna helgen. Aldrig mer alkohol!!!

7 kommentarer:

byrackan sa...

Du ser full ut.

soulkatt sa...

Hehehe fyllkaja!

ps: den där S var ju absolut liggbar dårå...fniss

Evighet sa...

jag var tokäckelfull...

svar på ps: han är singel. De e han jag pratade om när vi var ute o dinnerade.

soulkatt sa...

misstänkte det.
yummy...

Evighet sa...

Lägg in en stöt då :)

soulkatt sa...

aaaa viiisst sörrö

Evighet sa...

han finns på min facebook din chicken.