1 jan. 2009

Årets första dag

Glömde ju visa mina naglar. Jag som aldrig orkar pilla med sånt där längre tog mig i kragen och gjorde nyårsnaglar. Än finns det hopp för mamma Pettersson. Jag kanske kan ha någon slags stil kvar...kanske :)


Annars får årets första dag (som så många årets första dagar innan denna) bli en stor slappar dag. Istället för att gå ut i -6 grader i leggins och halvt ofodrad jacka tog jag ett bubbelbad hos svärisarna för att sedan tillsammans med min darling småsomna framför tvn. Vaknade av att den piggare delen av Hanssons lagat middag. Nu är vi hemma igen och tv positionen är intagen. I väntan på att darling återkommer från nattritualen med lilleman så gosar jag o raggsockorna.

Hoppas allas år blir det bästa hitills. Jag har bestämt att jag i alla fall skall ha det så.
tjüss

Inga kommentarer: