6 jan. 2009

söv gott

Nej det bidde ingen byrå. Den var inte riktigt vad vi var ute efter. Det blir förmodligen två stycken "malmen" när pengarna flödar in sen. De ser rätt likadana ut ju men är lite större och känns gedignare.
Det bidde inget överkast heller. Men lite förvaring till garderoben och en sophink bidde det. O så 3 tandborsthållare :).
Hittade ett par söta burkar som självklart var slut. Mycket slutsåld, folk har väl passat på under ledigheten. Jag får la åka dit nästa månad igen och snoka.
Någon som vill sälja sina "Malmen" till mig?

Imorgon är det arbete. Knasigt, det var ju så länge sedan jag var där. Mitt liv ser ju annorlunda ut nu. Kanske jobbet skulle vilja anpassa sig efter mig lite? Icke troligt :). Kortvecka är bra vecka. fast lite kul att börja jobba är det ju faktiskt.

Söv gott.

2 kommentarer:

soulkatt sa...

http://www.blocket.se/vi/19704274.htm?ca=11_s


!

Evighet sa...

jag vill ha två stora. De där är ett nattduksbord och den lilla byrån. Tack iallafall darling