28 jan. 2009

Tapasfeke någon?


intjööp av ett stycke ganska tufft fat. Formen av en prästkrage typ och grön. Jäkligt cool. Inte så dyr heller, på rea, på Inspiration (heter de så?). Sedan köpte jag Polly och riesen för 100 spänn då han är en gottis.

Alltså allt detta är till min chef som slutar. Jag är så finurlig. Nu skall vi bara köpa en ram och göra en framsida sådär lite fiffigt som man gör på en tidning.

Folk började kommentera att jag ville spendera runt en fem hunka på honom. MEN KOM IGEN! De e faktiskt inte mycke pengar om man är ngra som skall dela på det. Jag ignorerade knorret and did what I wanted. Annars får jag väl betala mer själv om det nu skulle knorras så evinerligt.


Ikväll skall jag vara hemma med kakan och kramas. Jag tycker kakan är världens bästa så det känns inte så jobbigt att göra det. Sen skall vi tvätta i Beata (nya tvättmaskinen), hänga tvätt, vika tvätt, diska, dammsuga, försöka inse varför blomman bladar så tokigt mycket och ta små pauser för kramande mitt i.

Förmodligen en av världens mysigaste kvällar om jag får säga vad jag tycker, o de får jag ju.


Tänkte mig ju att jag skulle ha något slags firande när jag fyllde år nu. Så jag har bjudit in lite kärt folk (inte så många men jag fyller ju inte jämt) till en Tapaskväll i Stockholm. Tapas, vin, kanske ngn drink (kolla jag har redan börjat med alkoholen igen trots mitt torrhetslöfte) och bra vänner, what more do I need.

Inga kommentarer: