10 jan. 2009

Utan aao i Sverige innebar handikapp


AAO har blivit konstig i datorn, vet inte varfor, darfor far jag improvisera for att kunna skriva blogg idag.
Igar var alskade rekis och jag ute o at tapas i gamla stan. Riktigt gott, o sa sjalvklart ngra gottisdrinkar. Namnam. En valdigt spannande drink med chilli i, jag gillade den, onskar att jag kommit ihag namnet.
Iallafall var kvallen toppmysig fram till att Rekis glomde ngra av sina agodelar pa tunnelbanan. Onodigt men allt innan det var riktigt mysigt, gott och fnissigt.




Idag har varit den stora slappardagen. Vi har visserligen rensat i min garderob och Ms, riktigt fint blev det. Nu har vi en tjej och en killgarderob. Eller jag har en kladkammare...viktigt att pointera. Efter en god middag lagad av mig och Theo sa hittade vi kameran. Jag far aldrig nog av att papeka hur underbart fin min son ar. Jag menar...han bara ar det.

2 kommentarer:

byrackan sa...

I windows så finns det en liten ikonmeny nere till höger bredvid klockan. Där kan man välja mellan engelska och svenska. Oftast så brukar den stå på en när åäö krånglar.

Evighet sa...

tack. Det ordnade sig när jag startade om datorn sen. Mycket märkligt. Men händer det igen ska jag tänka på de där.