23 feb. 2009

Arbetsdag

Igår var jag ju ute i snöstormen o letade klänning till bröllopet. Found one. Den är helt okej. Hittade en annan dock som var FINAST men storleken den fanns i gjorde att jag kunde knäppa den men inte riktigt andas. Så jag ignorerade den o letade vidare.
Hittade även en riktig "lets dance klänning" och ett linne. Tagit bilder men kameran är hemma...smart!

Hostar som en idiot idag, hoppas det snart går över, nallar av Theos gamla hostmedicin, det kan ju funka.

Theo är på dagis idag TACK OCH LOV! Knalla rakt in utan att ens bry sig om att jag drog. Hur underbart var inte det då?
Nu ska jag bara klara av resten av dagen o sen göra aerobics (kanske inte så smart när jag är sjuker men nu skiter jag i det o kör på) o sen sova. Sooooova. Känns som man aldrig får riktigt riktigt ledigt. Eller det var inte sant. Ifredags när jag VABade Kakan så fick jag lite ledig tid. Underbart var det!

Nu äre dax att jobba ihop lite dollars.

ps. Min underbara sambo köpte överdragsbyxor till norrlandstrippen + raggisar + att han tog kort på en jacka som kan funka, till mig, bara mig. Är han inte underbar? I think so.

Inga kommentarer: