24 feb. 2009

Baksida bortskänkes

Jag såg en bild på min kollegas barnbarn...då blev jag så längtig efter min lilla Kaka att de nästan kändes aj.
De e nog för att jag är sjuker. Då blir man längtig.

Imorgon kommer Semlan tillbaka. Bra de. De behövs.
O förhoppningsvis så kommer min dator att leva imorgon igen.
BRA DET!

Annars? Försökte sälja på en kund baksida. De var sååå nära men sen betalade han ändå hellre mer för 2 halvsidor eftersom materialet var anpassat för halvsidor. I keep up the good work o säljer baksidan till ngn annan. Any one want a baksida? Billigt billigt only for you, sheepy sheepy.

2 kommentarer:

byrackan sa...

Är det din eller någon annans baksida du skänker bort? Är inte det koppleri om du skänker bort någon annans?

Evighet sa...

Du tänker så. Tja de e både min och inte min. Svårt att säga. Men jag tror inte jag är skyldigt till ngt brott i alla fall:)