10 feb. 2009

bra morgon

Igår vare aerobics med Maria.
Riktigt kul hade vi.
Svårt med kombinationerna men jag klarade tempot mycket bättre än jag trodde.
O inte ett spår av träningsvärk.
Så detta blir en solklar tradition. Varje måndag vid 18 skall här tränas.
När jag kom hem hade knoddas somnat. Lilla knoddas. Det gick hur bra som helst på dagis idag och han grät inte ens när jag gick. Han var dock väldigt bestämd på att han skulle ha jacka o inte overall idag så det fick bli jacka och täckbrallor. Skorna gick bra när dom hade sjungit lite och mössan gick bra efter lite övertalning.
Skönt att det kan gå väl ibland och inte alltid vara skrik och gråt när vi skall till dagis.
Idag skall han dock till doktorn håll tummarna för att han inte har gluten, laktos eller mask i magen. Stackars lilla gullunge.

Nu ska jag jobba lite. Alltid spännande.

*gäsp*

ps. jag har små flätor i mitt hår idag. Spännande.

Inga kommentarer: