9 feb. 2009

Do me up?

Försöker hitta några modeller som jag kan tänka mig på bröllopet. Det är svåååårt.
Hittade en massa fint på Nelly.com. Men klänningen får inte vara för kort, egentligen inte armlös..suck alla dessa regler.
Får ha sjal över.
Lite tråkig ändå i modellen men den var ju acceptabel.
Tråkig modell men fjärilar är ju fint.

Tokfin modell men den är nog för kort.


Man får nog inte ha rött på sig på bröllop..eller jag vet inte men de känns skrikigt. Enligt kollegan betyder rött att man legat med brudgumen, o jag har ju bara vart på hans bror så rött känns fel.



Väldigt fin modell men eftersom sjal eller något kommer på så förlorar man ju lite effekt av sneringningen där.




Helt vanlig klänning, snäppet för kort dock tror jag.
Kan ingen personal shopper do me up istället?
Orka...
Någon dag måste jag in till stan o leta kläder. Rekis äru på?






2 kommentarer:

soulkatt sa...

JAG ÄR SÅ PÅÅÅ! (ja, det var mening med versaler..)

Evighet sa...

Vilken helgdag kan du på då? Känns som de behövs en heldag. Denna helg kan inte jag men nästa..are you working darl?