20 feb. 2009

Från Karriärskvinna till stålmamma

Idag ska jag sluta klockan 11. Skönt. Jag och TheoKakansson skall VABa idag. Jag skall klä på honom som en liten eskimå o gå en lång tur så det blir sådär panikterapi och hans sjukdom försvinner. Thats my plan. Får se hur det går.
Sen skulle det behövas städas hemma hos oss. Kanske att ngn kan tänka sig att göra det för en gammal 50 öring?
Diskade igår i alla fall, det såg ut som ett mindre minfält så det var bra gjort av mig. O så hann jag med en snabbtvätt på filtarna o ngra handdukar. Kändes oxå bra. Då vare bara resten av tvättkorgen kvar. Tack för nya Beata (eller vare matilda..jaja).
Får se vad som hinns med. Promenad är i alla fall prio.
Hade varit härligt att ta en tur ut till bushen aka ingarö men jag tror inte på iden. Kan nog bli för mycket för Kakansson som fortfarande hostar som en rökskadad 87 åring och får feber stup i kvarten. Lilla stackars Kakan. :(

Inga kommentarer: