24 feb. 2009

Jävla helvetes skitdag. Så då vare sagt

Min dator är fuckad på jobbet. Antivirusprogrammet gör att jag inte kan arbete online utan den sätter mig i offline direkt. Hur känner vi för det? INTE BRA!

Nu snor jag min kollegas dator men jag kan i alla fall inte maila eller ngt sådant. Hur känner vi för det? INTE BRA ALLS!

Och supporten medelade att de kommer imorgon klockan 08:00. Hur tänker de då? INTE ALLS FAKTISKT!

Lite kämpigt att bara kunna göra halva sitt jobb. Rätt bra att ha tillgång till mail när mitt jobb är att skicka offerter.
Är jag upprörd? Ja de skulle man kunna säga att jag är faktiskt. Hur tog S det hela när jag berättade problemet?
"Jamen telefonen funkar väl?"
Får jag en ond önskan så vore det att min telefon slutar fungera nu så jag kan ringa från kollegans telefon o säga "neh de gör den inte".

Innebörden av "vi bryr oss om er" är nog något annat på Norska.

Fuck it.

Det positiva
Theo var glad över att få komma till dagis idag.
När jag tog ned honom från cykeln skrek han "DADIIIIS JAAAAAAAAA".
Det kan ha varit för att vi satt och skrek det vid middagsbordet igår....mantra?

Nu skall jag bli glad igen sådeså.

Glöm inte semlan idag people

Inga kommentarer: