26 feb. 2009

Se ljuset i natten som han romantikern sa.

Börjar bli lite tungt.
Jobbar på så bra jag kan men det räcker inte. Inte alls faktiskt.
Å så denna eviga baksida som aldrig blir såld.

Denna eviga hosta och feber som aldrig lägger sig heller. Skall försöka vila lite i helgen även om vi har en hel del inplanerat. Dessutom behöver det städas, jag ogillar å de grövsta när det ser ut som ett bombnedslag hemma, ändå känns det som om det är en rätt normal syn.

På frågan "överlever du till helgen i alla fall" så sa jag "jarå". Fast jag kände väl att det inte var av välvilja till mig frågan ställdes utan mer för tidningens försäljningssiffror. Vilket jag iof förstår, de vill ha dinaros, vem vill inte de?

Trots denna veckas negativa inställning så har jag ändå någon slags positiv livssyn. Jag vet bara inte var den är :)

Skall sägas att mitt andra liv, det utanför jobbet känns desto bättre. Hustitt, underbart barn, fantastisk sambo, körkortsplaner, träning...blir kedjan fixad på cykeln också så kan det inte bli bättre.

Inga kommentarer: