23 feb. 2009

Shoppingskatter

Lövly Rekis sällskapade med mig i söndags för att hitta en klänning till bröllopet om en månad cirkus.
Sjukt att de är så kort kvar. Känns som vi har väntat o gjort grejjer o planerat o tänkt på det här bröllopet i 100 år OCH DET ÄR INTE ENS MITT BRÖLLOP :)
Men kul skall de bli.



Rekis i lunchposition. O med fint rakt hår dagen till ära.

Här var jag tvungen att ta kort. var inne på Åhlens city o på underklädsavdelningen har de världens finase omklädningsrum med telefoner o allt (herreguuu jag låter som kusinen från landet). Jag ville i alla fall se om man blir lyxig av att vara i en lyxig miljö. Svaret blev nej. Men man får ju testa lixom

Lets danceklänningen som nu är i min ägo. Den är ju grymt cool. O nej den är inte enorm, men Theo är liten :)

Hittade sötaste linnet med. Hjärta och glitter, jag menar, kan de bli mer partyjag?

Nu har korvas somnat, badat o ätit en kanske inte helt bra middag. Inte i den ordningen men ändå. Kanske man skall övertala läckerbiten bredvid mig i soffan att kolla på en film eller nåt.
*hosthost* over and out *host*

ps. ja jag gillar turkost. La märke till att jag hade ett turkost linne på mig i omklädningsrummet oxå. Men de är nog de enda turkosa grejjerna i min ägo så jag är nog inte så galen som jag verkar.

2 kommentarer:

soulkatt sa...

oh. smickrande foto på moi. veeerkliiigen! höhö..urk

Evighet sa...

va? jag tyckte du va jättefin plutten