16 feb. 2009

tokrolig helg

Har ju inte kunnat skriva något om vad som skulle hända i helgen trots att detta varit en stor del av mitt liv i ngra veckor nu :).
Men i helgen hade vi möhippa för älskade K. Min uppgift var att röva bort henne och ta henne till stan för konståkning i Kungsträdgården. Riktigt roligt hade vi och hon var superduktig o otroligt söt i sin konståkningsdräkt.
Det blev glassprovning på hotell amaranten (riktigt stiligt hotell med badkar på rummet), sen isbaren (skitcoolt juhe), sen relaxen på hotellet, upp o rocka till K och ut o käka på Taboulli (stavas de så?) Gott som tusan. Sen utgång på Lemon (trångt men roligt) för att sedan gå hem till hotellet o sussa. På morgonen var det jordens frukostbuffé och sen åkte vi alla lite slitna hem för en slösöndag.
Självklart hände de en hel del emellan allt de där också men jag tror inte K uppskattar om jag berättar hennes svar på de "heta frågorna" :).

Jag tror iallafall inte att jag någonsin vågar gifta mig nu...eller ;).

Ciao

Inga kommentarer: