30 mars 2009

måndags morgon

Redan haft ett litet utbrott på morgonen. Men det var faktiskt motiverat. Jag uppskattar inte att bli tillrättavisad utan att jag gjort fel. Men nu har jag fått en ursäkt så mitt värsta raseri är över.

Bilder borde laddats upp från bröllop and stuff. Men neeeeh jag har städat i min klädkammare, rensat linneskåpet och vikt ihop allt snyggt o prydligt. M har plockat o fixat, dock är vi inte helt klara, men de artar sig.
Kvar att göra:
Garderob i hallen
Theos garderober
Våran byrå
Plock o fix
På stora vårstädet kommer det även att
Våttorkas
Tvätta fönster
Köpa nytt duschdraperi

mm. mm.

I helgen var vi på två födelsedagskalas. Först hos D. Det blev marängsviss och bilder från bröllopet och Robinsson. Riktigt mysigt. Inte så mycket earth hour dock, men vi hade ju släckt ned innan vi gick hemifrån så lite bidrog vi ju :).
Sedan igår var vi hos brors låtsasbarn. Jag hade köpt böcker och örhängen och halsband. Riktigt fina örhängen och halsband...det tyckte inte hon kan jag säga, och det berättade hon "ehh vad är det här? Det ser läskigt ut"... Jaja, ingen falsk uppskattning här. Ja, man kan inte lyckas varje gång.

edit: fick senare ett ursäkts sms. Det var lite gulligt.


Ikväll är tanken att jag skall träna och titta på Färjan2.

Tjing

Inga kommentarer: