15 apr. 2009

Bring me an answer

Jag behöver desperat en vårjacka. Min kappa jag har börjar bli för varm och den gamla jackan är inte tu tal om. Sen har jag en väst, men de kan man ju inte ha i alla lägen. Jag har hittat några alternativ. Frågan är bara...om...
Jag skulle ju behöva en jacka, men jag är bred på fel ställen för att se bra ut i en jacka (tycker jag och de är jag som bestämmer), så därför fastnar jag mest för kappor. What to do.

I ärlighetens namn, det är fodret som jag blev kär i. Men den kommer säkert vara för varm. Men se på den. Prick prick prick

Den här lutar det åt. I like som man säger. Halvlång men ändå inte kappa. Jag tror de kan bli denna. Men frågan är...grön. Den är inte lika lättmatchad som svart, men de kan va kul att ha en jacka som inte ALLTID är svart (ska frk tokröd vinterjacka säga).
Hade velat kunna tycka att den här satt snyggt på mig men jag tvekar...tvekar, TVEKAR!
Help me out. Fast alla vet ju att i slutändan väljer jag själv ändå. Men de är ju alltid roligt med folks åsikter.



6 kommentarer:

soulkatt sa...

den gröna var sjukt fin, va hittaruden? *sugen*

anna sa...

första! den kommer nog inte vara för varm och du kommer vara toksnygg i den.

Karin sa...

håller med dig, det prickiga fodret är ju galet fint. Hm...svårt val...

Evighet sa...

Rekis: Gröna fanns bara i strlk 32 men kolla å bubbleroom.se. Kändes lite som en rekisjacka.

Karin&Anna: Ja den prickiga är hysteriskt underbar.Jag kanske får spränga mitt konto o köpa den. Fortsättning följer :)

soulkatt sa...

storlek 32. size ZERO alltså muhahhaa...hööh...

Evighet sa...

men kolla. vet inte om de får in fler i olika storlekar då och då. vet att de får in olika grejjer varje dag i alla fall.