8 apr. 2009

Homefree?

Idag var min lilla Kaka påskkärring. I alla fall röda kinder och svarta små fräknar. Sötunge.
Han var dock inte helt lycklig över att bli lämnad på dagis idag, somnade sent igår. Men imorgon tar vi halvdag och går och kollar på påskharen I Lunahuset. Det blir kul det.

Igår blev de kotknäckning hos en rar herre. Ända som var lite kämpigt och som jag inte visste om var ju att man skulle klä av sig typ allt utom BH och trosor. Nu var han så bra så det kändes inte tokjobbigt men lite överraskad blev jag. Det var ju bara en öronundersökning...."VÄLKOMMEN TILL GÖTEBORG".

Snart är hela jag fixad från rygg, axlar, tänder, och jag skall snart på sminkkurs på Make up store med Th och förmodligen en T till. Alla som vill med får räcka upp en hand. Inget bestämt datum än men det blir en fredag eller lördag i slutet av april början av maj. Kostar vad jag förstår 200 spänn.

Nu ska jag bara ta mig i kragen och beställa körlektioner också sen är vi homefree.

Inga kommentarer: