27 apr. 2009

Intresseflaggan

Så här lyder den:
Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Tackar, tackar!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hoppas inte nu i helgen men gärna ngn annan.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Tusen påskpussar till favoriten.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Kom ihåg tandläkaren 21/4. Detta sms går ej att svara på.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej, kom på att jag måste baka, hoppar box.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Har redan ätit upp allt snarr så nu får ungen bara ett kok stryk MOAHAHAHAH

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Tack så mycket cheesy.

8. Vad vill du höra mest av allt?
jag älskar dig.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
HAHA, neh idag är jag rätt död.

10. Din mest romantiska replik?
Till o me din far är helsåld. De e ba o kör.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej, jag har tillfälligt nytt nummer, hälsningar ML.


Jag sätter en femma på att alla dessa repliker inte stämmer...men jag skall absolut säga "jag har tillfälligt nytt nummer" om jag blir bestulen. That will throw them off.

Inga kommentarer: