17 apr. 2009

JAG ÄR SJUKaktig

Jag har ont i huvet. Bläää.
Orka.
M var sjuk o åkte hem. Borde jag me gjort. Men de gjorde jag inte.
Nu äre bara någon timme kvar ändå innan jag skall dra mig hemmåt så då äre väl bara att bita in las suros äpplos.

Igår lyckades svärmor dra ur mig min hemlighet med fultrix. Men jag tänker ändå inte berätta den. Its a secret. Hemlis hemlis hemlis. Hehe.
I will tell när de finns något konkret att visa upp. Men just nu. Hemlis.
De bästa är att de flesta som läser de här kommer tro att jag är gravid. SÅ ÄR ICKE FALLET! Så tro inte de för allt i världen.

Ikväll var de inplanerad grillkväll med semlan och co. De blev inte så nu. Planen är att ligga ner o vila hela kvällen istället. Hoppas Kakan går med på det också.
Imorgon ska vi fira kakan som snart fyller yahre.
På söndag är det hustitt x 2. Men de är bara ett jag vill ha. Eller rättelse skall ha. Det är så rätt så rätt. Det är mitt hus. Jag skall bo där. Det finns ingen tvekan. Det var där jag föddes att bo. So that is my plan.

För övrigt hade svärföräldrarna och vi en tokigt mysig tacokväll igår med efterföljande promenad. Gott, trevlig och avlsut med japansk tv. Hur rätt är inte de?

Nu är det slutspurt innan stubinen slocknar.