16 apr. 2009

Morgonrutin



Imorse när klockan ringde så kände jag mig som ovanstående. Fläskig och gäspig? Ja i alla fall trött. Grus i ögonen, snoozeknappen blev använd (händer typ aldrig), åt en smörgås för jag var för lat för att hoppa i duschen och sen var klockan 20 över och halv vaknar familjen...då brukar jag var ready and done och kan ägna mig åt Kakansson och hans taskiga (ibland) morgonhumör. Idag var så icke fallet. Jag strosa omkring i underkläder tills klockan var 7, då brukar jag vanligtvis klä på Theo hans stövlar och så ska vi börja dra. Idag drog vi vid 5 i halv istället, o jag var inte ens stressad. Kände mer typ "vi kommer när vi kommer" o både Kakan och jag hann i tid till arbetet. Så går de när man inte stressar. I will try to remember.

Annars har jag ett hemligt projkt på G. Endast ett fåtal vet om det. Men så dålig som jag är på att hålla hemlisar som gör mig sprallig så kommer jag snart försäga mig. Men på måndag börjar det ihhh. Sprall sprall.

Nu ska jag dricka kaffe och sova vid datorn. Sen ska vi iväg o stila för en kund. Hoppas bara jag hinner hem till boxer kick passet vi d 18 men vi får se. Holding my tumbs.

Inga kommentarer: