6 apr. 2009

pussen o kramen

Arbetade till klockan 7. Behövde göra de där tråkiga distributionslistorna i office asap så det var bara att jobba på. Imorgon blir det megautskick.
Stora förhoppningar om bra försäljning med. Kanske tillomed en framsida. Väldigt gärna faktiskt tillome.

På det personliga planet?
Tänderna känns väldigt rensade.
Kakan sover
M står i duschen
Imorn skall ngn galen herre med träskor förmodligen (ett gammal skämt) försöka knäcka och bräcka på min rygg. Känns både helt rätt och jäkligt obra, får nog ta buss både dit och hem, jag kommer säkert vara död.
Vill faktiskt väldigt mycket ha påskledigt
Tänker försöka ta minst halvdag på torsdag beroende på hur vi ligger till säljmässigt så lillkorven kan få träffa påskharen på Lunagallerian. Han tycker sånt är skitkul, utklädda vuxna som låter märkligt. Jag finner det extremt märkligt och aningens läskigt. Är det clowner skriker jag som en 5 årig flicka. Idiotiskt men sant, its my fobi and I know that its weird.

Nu ska jag nog krypa ned med min bok i sängen trots att klockan bara är 21. Men jag menar, efter färjan, då är man helt slut på underhållning, den tar ut de bästa ur mig. Kanske skall läsa Håkans blogg först innan jag somnar.

Puss o kram

Inga kommentarer: