8 maj 2009

Drömmande

Idag är det fredag. Vilket jag uppskattar.
Efter arbetet tänkte jag hänge mig åt allehanda shopping. Jag skall i alla fall ta tag i de här med jacka som jag inte har någon och kanske eventuellt köpa på mig ngra leggins eller liknande då de börjar panika till sig på den fronten.
Sen hade jag ju tänkt att jag skulle gå till banken och sätta in barnbidragen då de blir kärvt nästa vecka...but I forgot it at home. KLANT. + att jag bör beställa tid på make up store för oss girls så vi kan bli fina innan maj tar slut. Men de är lite kärvt med tid just nu. Glömde dessutom presentkorten hemma. de va riktigt klantigt.

Inköpslista
Ansiktslotion
Ansiktsscrub
Jacka
Leggins
diverse

balans: -2000

imorgon skall vi dessutom på loppis för alles möjlish eftersom vi köper hus och behöver alles möjlish. Gräsklippare, utemöbler, vattentunnor, bokhyllor osv. Alla som vill skänka allmosor är välkomna med allmoseskänkning. Hör av Er till bloggen så hämtar vi upp grejjerna sen.
Vi har visserligen redan blitt erbjudna bra mycke grejjer av folk som de bara vill bli av med och vi har många kvdm yta som vi inte vet hur vi skall fylla. Dessutom är vi lite missnöjda med vår annars underbara soffa som vi älskar. Den passar lixom inte in i miljön, frågan är om ett överdrag på soffan kanske gör den mer "passande" i vårt hem?
Något som dock passar är vår nya säng som älskade svärföräldrarna skänkte. Den kommer vara topp, så rätt. I can hardly wait.
1 Juli är det flytt till alla som är lediga :). Jag är det inte men vi kanske tar några första varv med grejjer under veckan och sedan kör en riktig räjd till helgen. Boka alltså upp Lördagen den 4 och söndagen den 5. Veckan efter börjar min semester så då är alla välkomna över på den stora "uppackningen". Det är sjukt. SJUKT.

Lycka är detta :).

Inga kommentarer: