29 maj 2009

hur funkar de?

"Nu är de slut på veckan de är dax för fredagsmyyyyyyys"
Yes it is.
Skönt med helg speciellt när metrologerna lovat sommarväder. Härligt för marathonmänniskorna. Själv hade jag bara tänkt att njuta av de o inte springa en meter i solskenet.
Igår gick jag, M, Kakan och M´s arbetskamrat J Scaniamilen. De var hurtigt av oss, speciellt eftersom de var skyfall till o från. J var riktigt trevlig och vi drog halvfräkisar och han fick strålande idéer då och då. De där om mackklubben och så nåt om en formel för hur snabbt dubbelt så snabbt som stillastående är....ibland önskade man ju att de där radioprogramet "så funkar de" fortfarande fanns. Underbara Anders o Måns.

Idag skall jag försöka mig på att kurera min axel/skuldra som fortfarande hatar mig, jobba, äta lunch, gå till doktorn med Kakan och sen är de umgås som gäller.
På lördag är vi rides till D & K som skall på bröllopsresa och eftersom vi är lite mer low key så ska vi kolla på bio (de kan va romantiskt de me), eventuellt skall J&T me. De blir kul.
Söndag är de mors dag. Hoppas på drivor av gåvor, lite kärlek och så tänkte jag fira mamma lite me.

So long.

Inga kommentarer: