18 maj 2009

Lunchtime

VARFÖR blir jag så tokigt jävla hungrig hela tiden.
Meningar som "grattis Theo du skall få en lillebror" uppskattas ej ;). M har redan kört den och jag log snett innan jag klappa till honom.
That is not the case, I know it. Men varför? Mask? Neeeeh skulle inte tro de. Tänkte att de var för att jag motionerar så mycket...men nu har jag gått upp 0.5 kg, låter kanske lite men för mig är det en katastrof, jag har endast gått ned tidigare eller stått still...nu hamnar jag i ngn dålig spiral om jag börjar gå uppåt igen. Så, planen är, mindre mat, bättre mat, mer röra sig och sen kommer de igång igen. Sjukt bara att jag är så jävla jävla hungrig hela tiden.
Seriöst, får jag inte mat vid 12 så känns de som om jag skall svimma...fel slags frulle kanske?
Gör av med en massa energi när jag cyklar till dagis, däri kan ju felet ligga.
Bra bröd, ost, yoghurt och hemmagjord müsli. Jag tror jag hade rätt när jag körde på den. Får börja med det igen.

Nu lunch

Inga kommentarer: