5 maj 2009

Ny dag, nya tag, gäsp

Igårkväll spenderades med lite småstädning, byte av sängkläder osv. Sen hade vi filmkväll med popcorn. Sällan vi gör sånt, det kan vara rätt viktigt när dagarna bara går o går och helt plöstligt är helgen slut eller här. Ett avbrott lixom.
Vi går ju ofta o lägger oss typ pensionärstidigt. Jag undrar om vi verkligen behöver det, vi orkar nog upp. I ett tappert försök skall jag nu vara uppe längre på kvällarna. För lite alonetime med den vuxna delen av familjen. Frågan är bara hur jag skall få honom att vara vaken?? :)

Semlan VABar så jag skall försöka att inte deppa ihop här i min ensamhet på jobbet ;). Ähh det finns miljoner med saker att göra så de skall nog gå bra.
Idag besiktigas lägenheten och imorgon är det tid för husbesiktning. Spännande värre. Är allt ok så är det liksom klart sen. Hus vårt, vi glada, snart inflytt.

Nästa vecka är stormässan, mycket med grejjer att planera inför det. Känner mig inte helt förberedd om jag skall vara ärlig. Det är svårt att bli de för en sån gigantisk mässa iof.

Sen om ngra veckor är de en annan mässa, bokat dubbelrum till mig o semlan med ett kontrakt att semlan måste sova med jalingar annars får han sova i bilen. :) Men jag har inget i mitt kontrakt om att jag inte får bröla som en idiot hela natten...

Inga kommentarer: