8 maj 2009

Spenderarjackan?

jacka. Jag hittade ÄNTLIGEN en jacka.
Sötast är den oxå. Bra en småkylig sommarkväll men ändå inte varm när man skall cykla med korven till dagis (vilket jag ju bara gör i 2 månader till sen är de förflyttning). Kommer sakna våran underbara cykling varje morgon, men om jag skall vara ärlig tar det 5 minuter till dagis nu och sen kanske det tar antingen 5 min till dagmamman eller så bor hon bara över vägen (fanns fler som de kunde bli).
I alla fall så känns de bra att äntligen hittat en jacka. 400 pix senare (o sen 300 till på hudprodukter och leggins) så är jag äntligen redo för vårvärme, hoppas bara det blir det nu :). M tyckte den var fin.
Hejja VILA. Riktigt bra märke.

Önskar att jag haft pengar till allt annat som jag också hittade idag. 3 supersöta klänningar till sommaren, minst ett fint linne på H&M, en prickigt underbar Bikini på Lindex (jag kanske köper den sen i alla fall om den sitter bra på). och just, Lindex hade den där underbara klänningen med fjärilar också. Den hade blitt min om jag inte var snål som ett as nu för att jag snart skall bo i ett hus och det är onekligen inte det billigaste. Hoppas att det blir ungegär som vi trott så vi har bra med pengar kvar. Here is for hoping.

Imorgon blir vi av med mer pengar på loppis förmodligen.

Inga kommentarer: