28 maj 2009

Vad har jag uppmärksammat?

Idag såg jag en man med en hund. Hunden liknade mer en skunk. De var surrealistiskt skulle man kunna säga.
Vad har annars tagit min uppmärksamhet i besittning idag...
Kakan är så himla trött den här veckan. Rikigt hängig, ändå är han frisk.
Det regnar idag.
Cyklar man i regn blir man extra blöt.
Idag är det Scaniamilen. Min plan är att gå, med de är oxå min plan att bli nedkyld och blöt.
Jag har fått ngn slags nackspärr. Jag blir galen på min kropp. Först ryggen och nu nacken/axeln, de gör helvetiskt ont och inget hjälper.
FUCK!

Annars är de nog rätt lugnt tror jag.
Las bossos är tillbaka i Norge nu och friden, lugnet sprider sig över Södertälje. Lite tråkigt är de me för då är vi bara 3 igen. Suck.

Dax att tvinga ngn lågavlönad att massera min nacke. Jag har inte råd med ngn högavlönad sådeså.

Hejdå

Inga kommentarer: