12 juni 2009

Australien on a visit

Trots en riktigt pissig dag igår så blev den bra sen.
M och kakan hade köpt en stor fn lilja till mig som jag kan plantera i min trädgård sen. Sen åkte vi ut på en utflykt och åt lite innan vi kom hem till soffan igen :). Hann tillome packa lite.
Näsra helg kommer J hem från australien oxå o sover över hos mig i alla fall lördag söndag. Underbart, det var så länge sen vi sågs. Främst för att hon just bor i australien.
Synd bara att hon inte kan stanna längre så hon får se mitt nya hus. Men det är förhoppningsvis inte sista gången hon besöker Sverige, trots allt bor ju familjen här.
Kul också att hon får en chans att lära känna Theo och M bättre me. De har ju knappt träffas. Cant wait.

Nu är det frulletime innan jag skall iväg till E-tuna. Skönt att slippa sitta på kontoret och bara vänta på "im shutting hells kitchen down".

Inga kommentarer: