10 juni 2009

Ikväll blire bak

Igårkväll åkte vi till Skärholmen och shoppade 40 års present.
Vi gick in en snabb sväng på New Yorker. Jag kan inte gå ut därifrån utan ett fynd. Så de blev en mossgrön kort jacka för 169 kr. Snygg att ha när man skall vara lite mer casual t.ex och de är sån här sommar som det är just nu....alltså inte sommar alls.
Jag får lite lätt panik över att sommarn har glömt att bli just sommar. Till Juli måste vattnet vara varmt och jag vill kunna leka med min nya trädgård och och och och....BLI VARMT!
Vore ju kul med en solglimt till midsommar också. Men de ser ju inte troligt ut som vi säger i branschen.

Idag är det deadline. Det ser inte helt ljust ut. Mirakel är välkomna.

Annars. Mitt projekt går inget vidare och just nu funderar jag faktiskt på en aktiv nedläggning av det hela. Bara en träff kvar och then im on my own och som vi disskuterade igår så verkar det inte som om vi klarar det. Tråkigt att satsa och sen blir det inget i alla fall. Känner mig jättebesviken och rätt ledsen över det men ja, det är väl normalt att känna så. Jag är inte van vid att ge upp men just nu orkar jag inte faktiskt. Lite självömkan men de är jag värd.

Annars är det bakdag ikväll med Kakan och mig. Folk är välkomna över. Jag är ingen bagare så någon med kunskap önskas.

Inga kommentarer: